Polityka zwrotów i reklamacji

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Cieszymy się, że wybierasz nasze produkty, i chcemy, aby korzystanie z nich było satysfakcjonujące na każdym etapie – od wyboru, przez zakup, po użytkowanie.

Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
+48 570 270 268
 kontakt@filtrywodypitnej.pl

    1. Kontakt w ciągu 24 godzin od zakupu:
      Większość zamówień wysyłamy tego samego dnia, dlatego prosimy o kontakt w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. W przypadku standardowych produktów anulowanych przed wysyłką nie pobieramy żadnych opłat. Jeśli paczka została już wysłana, dostarczymy etykietę zwrotną, a po otrzymaniu przesyłki zwrócimy środki.

    2. Kontakt po 24 godzinach od zakupu:
      Jeśli paczka została już wysłana, koszt odesłania pokrywa klient (decyduje status w naszym systemie, a nie status zamówienia). Produkt musi być nieuszkodzony, zapakowany w oryginalne opakowanie oraz odesłany z dowodem zakupu. Zwrot zostanie przetworzony po otrzymaniu przesyłki.

30-dniowy zwrot bez ryzyka

Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od jego otrzymania. Towar musi być rozmontowany i zapakowany w oryginalny sposób. Nie pobieramy opłaty za przyjęcie zwrotu, jednak koszt odesłania ponosi klient. W przypadku zwrotu z powodu wady pokrywamy koszt przesyłki. Polityka 30-dniowego zwrotu dotyczy wyłącznie zamówień złożonych w Unii Europejskiej.

Zwroty po 30 dniach

Produkty można zwrócić również po 30 dniach od otrzymania, jednak klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej, a z kwoty zwrotu potrącimy 10% opłaty magazynowej. Produkt musi być w stanie „jak nowy” – rozmontowany i zapakowany w oryginalny sposób. W przypadku zwrotu z powodu wady oferujemy darmowy zwrot lub wymianę na nowy egzemplarz.

2-letnia gwarancja

Każdy produkt objęty jest 2-letnią gwarancją oraz dożywotnim wsparciem technicznym.
Jeżeli otrzymasz produkt uszkodzony lub wadliwy, wyślij wiadomość na kontakt@filtrywodypitnej.pl z numerem zamówienia i zdjęciem uszkodzenia. W przypadku wad powstałych z winy producenta w okresie gwarancji zapewniamy darmowy zwrot, naprawę lub wymianę produktu.

Wymiana produktu

  1. Wady lub uszkodzenia:
    Jeśli otrzymasz produkt z wadą, skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania – wymienimy go bezpłatnie. Do zgłoszenia dołącz zdjęcia i numer zamówienia.

  2. Powody inne niż wada:
    Możliwa jest wymiana w ciągu 30 dni od zakupu, jeśli produkt jest nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu. Koszty przesyłki pokrywa klient.

Jak zwrócić produkt?

  1. Skontaktuj się z nami przed odesłaniem przesyłki – przekażemy instrukcje w ciągu 24 godzin.
  2. Do paczki dołącz numer zamówienia i dowód zakupu.
  3. Produkt odeślij w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym (chyba że jest wadliwy).
  4. Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji zwrócimy środki w ciągu 5 dni roboczych.

Informacje ogólne

  • W przypadku wad produktów zapewniamy darmowy zwrot lub wymianę oraz wsparcie techniczne.

  • Przy zwrotach z powodów innych niż wada produkt należy odesłać na wskazany adres, a koszt przesyłki ponosi klient.

  • Zalecamy wysyłkę z numerem śledzenia i ubezpieczeniem. Nie odpowiadamy za przesyłki zagubione lub uszkodzone w transporcie.

  • Zwroty od podmiotów trzecich (np. Amazon) nie są objęte naszą polityką – należy kontaktować się ze sprzedawcą.

  • Produkty w stanie innym niż „jak nowy” mogą zostać objęte opłatą serwisową w wysokości 10% wartości zamówienia.